090103

Idag har dagen varit så hur ska man säga det jag har liksom varit upptagen hela dagen.
Min mammas bästa kompis kom från rysslan( mozkva) med hela hennes familj och jag har packat för full hela dagen.
Vid kvällen så gick jag och mina lillesystra ner till centrum för att köpa godis för dom och natur godis till mig till
bil resan, det tar ett tag attt åka ditt 8 timmar, Men whatever att åka sidor är kul så jag kan åka bil i 8 timmar.
´Jag laddade desutom låtar på min mp3 James morrison så klart love him, Sista inlägger för 1 vecka i think om jag inte hittar en dator med internet så att jag kan skriva ett inlägg.
Bye Bye, Kisses and hugs to everybody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0